Húsz év után megválok az SZDSZ-től: máshol folytatom a politikát.

A teljes írás a galamus.hu-n olvasható:

www.galamus.hu/index.php

A bejegyzés trackback címe:

https://charta.blog.hu/api/trackback/id/tr732497315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polgár 2010.12.06. 20:53:11

Szoci vagyok - akár örülhetnék is. Viszont a politikai palettáról nagyon hiányzik egy igazi, valóban polgári párt.

jo-ti 2010.12.12. 23:54:21

Én Molnár Kati helyében nem járnám ezt az utat. Az MSZP értékrendje ugyanis jelentősen eltér a liberális értékrendtől. Lehet, hogy ha Gyurcsány liberális szemlélete egyszer uralkodóvá tud válni az MSZP-ben, akkor más lesz a helyzet. De az ő bukása nekem azt jelentette, hogy - amikor erre a legjobb esélye volt - a pártelnöksége idején sem tudott a pártban a szemléletével sikert elérni.

Charta-klubvezető 2010.12.13. 10:06:25

@jo-ti: A Demokratikus Koalíció platform létrejöttének célja pont az, hogy összefogja a demokraták széles táborát, baloldaliaktól liberálisokon át a konzervatívokig.
Az igaz, hogy ehhez a platformhoz lehet úgy is csatlakozni mint külsős pártoló tag, gondolom Kati tevékenyebben szeretne ebben rész venni.

A platform azt szeretné elérni, hogy az MSZP ne csak egy baloldali párt legyen, hanem olyan amiben mondjuk megfér Bauer Tamás vagy Debreczeni József is.

jo-ti 2010.12.13. 13:20:22

@Charta-klubvezető: Lehet, hogy félreérthető vagyok? Vagy én értettem félre a Galamusban írtakat? Utóbbit nem nagyon hiszem!<br>Ugyanis a Koalíció platformban lévők csaknem háromnegyede nem tagja az MSZP-nek. Az MSZP jelenleg nem az a liberális szemléletű baloldali párt, amilyennek Gyurcsány Ferenc szeretné, és amit egy liberális párt egykori tagjaként valaki magáénak vallhat. És Molnár Kati ennek a pártnak lett tagja. A platformbeli, akár fokozottabb aktivitásnak sem hinném, hogy feltétele a párttagság.<br>A kommentemben csupán erre szerettem volna utalni.
süti beállítások módosítása